Reklamace a Vrácení
Obraťte se na nás a my to vyřešíme k co největší Vaše spokojenosti!
Před odesláním zboží nám, poprosili bychom Vás věnovat 5 - 10 minut Vašeho času, abyste se seznámil/a s podmínkami postupu reklamace, vrácení nebo výměny.
NAŠE DORUČOVACÍ ADRESA:
Disenio Group s.r.o.
Areal Genius - Sklad SecretCorner
Ústecká 533/9
184 00 Praha 8 - Dolní Chabry
REKLAMACE
Při balení a odesílání vašich zásilek se snažíme zkontrolovat většinu našich produktů.
V některých případech to však kvůli pečlivému balení výrobce není možné, jelikož bychom obal mohli poškodit.
Pokud jste při rozbalování zásilky zjistili, že k Vám produkt přišel poškozený nebo má výrobní vadu, postupujte prosím následovně:
1. Pro podání reklamace nás kontaktujte a zašlete nám vyplněný Reklamační protokol na info@secretcorner.cz
2. Pokud je to možné, zašlete nám také fotografie vady.
3. Následně Vás budeme kontaktovat a domluvíme si další postup.
4. Pokud jsme se dohodli na vrácení zboží k nám, důkladně jej zabalte, aby se při přepravě nepoškodil a přiložte k němu vyplněný reklamační protokol.
5. Zabalené zboží nám zašlete doporučeně poštou nebo kurýrem (bez dobírky) na adresu:
Disenio Group s.r.o.
Areál Genius - Sklad SecretCorner
Ústecká 533/9
184 00 Praha 8 - Dolní Chabry
VRÁCENÍ A VÝMĚNA
Pokud z jakéhokoli důvodu potřebujete vrátit nebo vyměnit zboží, postupujte prosím podle následujících instrukcí:
VRÁCENÍ
- Zboží můžete vrátit do 30 dnů od data převzetí zboží.
- Zboží zabalte tak, aby bylo doručeno nepoškozené a odešlete prosím poštou doporučeně bez dobírky na naši adresu. Zboží odeslané na dobírku nebude převzato.
- Ke zboží prosím přiložte vyplněný formulář.
- Nejpozději do 14 dnů od převzetí Vaší zásilky Vám vrátíme peníze na účet nebo Vaši platební kartu.
S vrácením zboží Vám rádi pomůžeme. Zavolejte nám nebo pošlete e-mail, celý proces se Vám budeme snažit usnadnit.
VÝMĚNA
- Zboží můžete vyměnit do 30 dnů od data převzetí zboží.
- Zboží zabalte tak, aby bylo doručeno nepoškozené a odešlete prosím poštou / kurýrem doporučeně bez dobírky na naši adresu. Zboží odeslané na dobírku nebude převzato.
- Když zboží dorazí k nám, budeme Vás obratem kontaktovat telefonicky nebo e-mailem, abychom si dohodli, jaké zboží budeme posílat k výměně.
- Vyměněné zboží Vám zašleme zdarma poštou nebo kurýrem pro případ první výměny.
Rádi vám pomůžeme s výměnou a doporučíme vhodné zboží dle vašich představ, zavolejte nám nebo pošlete e-mail, budeme se snažit vám celý proces usnadnit.
Máte dotazy nebo potřebujete pomoci?
+420 603 910 001
v pracovních dnech 9:00 – 19:00
Pokud máte nějaké dotazy týkající se reklamací, výměny nebo vrácení, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit.
Můžete se také podívat na náš reklamační řád, kde najdete veškeré informace detailně popsány.
Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme.
S pozdravem,
Michel Matrossov
Zakladatel SecretCorner